Το email marketing αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα για κάθε εταιρεία, για αυτό τον λόγο αρκετές είναι οι εταιρείες που χρησιμοποιούν το copywriting για να κερδίσουν περισσότερους πελάτες μέσα από την email marketing καμπάνια τους.

Το πιο σημαντικό είναι να κατανοήσετε το copywriting ακόμα και αν δεν είστε copywriter! Το copywriting δεν αφορά την δημιουργικότητα κατά κύριο λόγο, αλλά την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, δηλαδή έχει ακριβώς τον ίδιο στόχο με τις διαφημίσεις. Με το copywriting δεν σημαίνει πως αντιγράφοντας ή αλλάζοντας το περιεχόμενο από κάποιο έτοιμο κείμενο θα έχετε και επιτυχημένο email marketing. Εάν το newsletter σας δεν είναι σωστά διαμορφωμένο από κάποιον copywriter ή εάν ο copywriter που έχετε προσλάβει δεν κάνει σωστή δουλεία, τότε το email marketing σας θα έχει σαν αποτέλεσμα να χάσετε πωλήσεις χωρίς να το καταλάβετε. Για να αποφύγετε αυτό το συμβάν, στο άρθρο μας θα αναλύσουμε τις 3 πιο επικίνδυνες αντιλήψεις αντιγραφής που αρκετά άτομα έχουν για το copywriting.

Η 1η λανθασμένη αντίληψη είναι πως to copywriting δημιουργεί ζήτηση.
Αρκετά είναι τα άτομα που πιστεύουν πως το copywriting κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να αγοράσουν κάποιο αντικείμενο. Σε γενικές γραμμές το copywriting δεν είναι αυτό που κάνει το καταναλωτικό κοινό να θέλει να αγοράσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, γιατί το copywriting δεν μπορεί να δημιουργήσει ζήτηση, αλλά με την χρήση του μπορείτε να πουλήσετε τις προοπτικές κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας σας με έναν καλύτερο τρόπο. Άρα το copywriting χρησιμοποιείται για την πώληση προϊόντων όπως έχουμε αναφέρει.

Η 2η λανθασμένη αντίληψη είναι πως το content writing και το copywriting είναι τα ίδια.
Η διάκριση μεταξύ content writing και copywriting έχει μπερδευτεί, γιατί αρκετοί πιστεύουν την ιδέα ότι "οι λέξεις είναι λέξεις". Όμως υπάρχει διαφορά μεταξύ content writing και copywriting, διότι οι copywriters προσπαθούν να οδηγήσουν τις πωλήσεις, με στόχο την ευαισθητοποίηση συγκεκριμένων ακροατηρίων ωθώντας τους ανθρώπους να αγοράσουν. Όμως οι content writers προσπαθούν να δημιουργήσουν οδηγούς χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικό υλικό ώστε να προσελκύσουν αναγνώστες. Έτσι η διαφορά μεταξύ τους είναι ότι οι copywriters είναι κατάλληλοι για να φτιάχνουν landing pages και να δημιουργούν προωθητικά email, ενώ οι content writers είναι κατάλληλοι για να γράφουν και να προωθούν blog post στα κοινωνικά δίκτυα.

Η 3η λανθασμένη αντίληψη είναι πως το copywriting είναι για γράψιμο.
Την αντίληψη αυτή καταρρίπτει το γεγονός ότι όλοι πιστεύουν πως οι copywriters συνθέτουν κάτι δικό τους. Η δουλεία του content writer είναι να γράφει και όχι του copywriter. Η δουλεία του copywriter είναι να συγκεντρώνει και να οργανώνει τις διάφορες πηγές με τρόπο ώστε να μπορεί να κάνει τυχόν μετατροπές που θέλει και να δημιουργεί ένα συναρπαστικό μήνυμα. Άρα οι καλοί copywriters ποτέ δεν γράφουν κάτι από το μηδέν.

Αν θέλετε να έχετε ένα καλό και ισχυρό email marketing πρέπει να βρείτε τα κατάλληλα άτομα που θα μπορέσουν να προωθήσουν τα προϊόντας ή τις υπηρεσίες σας με τον σωστό τρόπο, ώστε να δημιουργήσουν ζήτηση στους καταναλωτές προς το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Άρα όταν στέλνετε κάποιο ενημερωτικό έντυπο (newsletter) για τους συνδρομητές σας θα πρέπει να προσέχετε τον τρόπο με τον οποίο συντάσσετε το κείμενο σας και όχι τον απότερο σκοπό που έχει. Το innoview.gr σας παρέχει την εύχρηστη εφαρμογή inNewsletter για το email marketing της εταιρείας σας.

Δοκιμάστε και εσείς σήμερα την υπηρεσία inNewsletter! Δείτε όλα τα πακέτα της υπηρεσίας inNewsletter που σας παρέχει το innoview.gr!