To email marketing είναι αρκετά χρήσιμο στις μέρες μας και αποτελεί έναν αρκετά αξιόπιστο τρόπο επικοινωνίας των εταιρειών με το καταναλωτικό κοινό στοχεύοντας σε καινούργιους πελάτες. Ωστόσο, δεν είναι τόσο εύκολο απλά να στέλνετε κάποιο περιστασιακό email για να διαφημίσετε τα προϊόντα σας.

Εάν θέλετε να αποτελείτε έναν επιτυχημένο email marketer, θα πρέπει να διαμορφώνετε σωστά τα email που στέλνετε. Για να το πετύχετε δεν υπάρχει μόνο ένα πράγμα που πρέπει να προσέχετε αλλά εκατομμύρια στρατηγικές που θα σας οδηγήσουν στην επίτευξη του στόχου σας. Παρ' όλο αυτό υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα πράγματα που θα πρέπει να μην κάνετε.

Παρακάτω θα δούμε 8 σημαντικά λάθη που έρευνες έχουν δείξει πως πρέπει να αποφεύγονται:
  Λανθασμένες πληροφορίες αποστολέα
Οι περισσότεροι άνθρωποι διαβάζουν τα email που λαμβάνουν όταν φαίνεται πως έχει έρθει από κάποιο αληθινό πρόσωπο. Οπότε αφού θέλετε να είστε σίγουροι ότι το email που στέλνετε θα διαβαστεί από τους καταναλωτές, για να το πετύχετε αυτό θα πρέπει τα email να μην έχουν σαν email αποστολέα κάποιο email της μορφής Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Έχει παρατηρηθεί πως όσοι λαμβάνουν email από αποστολείς με τέτοιας μορφή email, δεν ασχολούνται και έτσι δεν το διαβάζουν.
  Το θέμα σας θα πρέπει να είναι σαφές
Χρειάζεστε την γραμμή του θέματος σας με στόχο να προσελκύσετε την προσοχή των αναγνωστών σας, αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία ώστε να ακολουθείτε έναν υπερβολικό τρόπο. Επίσης, δεν πρέπει να είσαστε βαρετοί, γιατί τα βαρετά υποκείμενα θέματα είναι εξίσου άσχημα προς του αναγνώστες. Άρα θα πρέπει να βρείτε την τέλεια ισορροπία μεταξύ των δύο και έτσι θα καταφέρετε να αποκτήσετε νέο κοινό χωρίς να θυσιάζετε τη φήμη σας.   Να μην είναι κάποιο βαρετό αντίγραφο
Αν θέλετε οι χρήστες να διαβάζουν τα email σας, θα πρέπει να τους κεντρίζετε το ενδιαφέρον. Αυτό το πετυχαίνετε όταν το email που στέλνετε δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει δημιουργηθεί από κάποιο ρομπότ. Έτσι οι αναγνώστες θα διαβάσουν το email που στείλατε και θα συνεχίζουν να τα διαβάζουν. Το πιο σημαντικό νέο, είναι ότι οι περισσότερες εταιρείες δεν στέλνουν ενδιαφέροντα email, οπότε αν γράφετε με τον δικό σας ξεχωριστό τρόπο, έχετε μια καλή ευκαιρία να ξεχωρίσετε.
 Να μην λείπει το call to action
Τα περισσότερα email που στέλνετε καλό είναι να έχουν κάποιο είδος παρότρυνσης για δράση(CTA). Αυτό δεν σημαίνει πάντα να ζητάτε από τους αναγνώστες σας πάντα να αγοράσουν κάτι, μπορείτε να έχετε κάποιο κουμπί για ένα άρθρο που είναι σχετικό με το περιεχόμενο του email που στέλνετε με σκοπό την επιπλέον πληροφόρηση τους σχετικά με κάποιο προϊόν ή κάποια υπηρεσία.
 Αγνόηση του κινητού
Υπάρχουν αμέτρητες φορές που αρκετοί διαβάζουν τα email τους από το κινητό τους στις μέρες μας. Οπότε το email που στέλνετε θα πρέπει να μπορεί κάποιος να το διαβάσει και από το κινητό, εκτός από έναν υπολογιστή.
 Ξαναδιαβάστε το email και δοκιμάστε το
Έχετε στείλει ποτέ κάποιο email που είχε ένα ενοχλητικό τυπογραφικό λάθος; Ή απαντήσατε άθελα σε όλους, ενώ θέλατε να απαντήσετε μόνο σε ένα άτομο; Πρέπει να γνωρίζετε ότι ο έλεγχος είναι προφανώς σπουδαίος για να σας βοηθήσει να αποφύγετε τα ταπεινωτικά λάθη καθώς επίσης και να κάνετε οριακές βελτιώσεις στα email σας. Άρα θα πρέπει πάντα να δοκιμάζετε τα email πριν την αποστολή τους καθώς και να τα ελέγχετε ώστε να μην έχετε λάθη.
 Θα πρέπει να έχετε λαμβάνετε μια προσέγγιση ενός μεγέθους για όλους τους αναγνώστες σας
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι συνδρομητές σας δεν πρόκειται να είναι ίδιοι οπότε πρέπει να τους χειρίζεστε αναλόγως. Θα πρέπει να τμηματοποιήσετε τις επαφές σας έτσι ώστε να είστε βέβαια ότι θα έχετε το σωστό μήνυμα για το σωστό άτομο. Με αυτό το είδος πληροφοριών, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι δεν στέλνετε email σε άτομα που ίσως να μην ενδιαφέρονται.
 Η ασυνέπεια είναι αναποτελεσματική
Θα πρέπει η αποστολή emails σας να έχει μια συγκεκριμένη ροή ώστε οι αναγνώστες να σας γνωρίσουν μέσα από την συστηματική αποστολή email. Οπότε θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν ρυθμό που να έχει τον δικό σας ρυθμό, δηλαδή μπορεί να είναι μια φορά την εβδομάδα και άλλοι τρόποι και είναι κρίσιμο να το τηρείτε.

Για να πετύχετε το καλύτερο τρόπο εύκολης δημιουργίας email καθώς και για να μπορείτε να χειρίζεστε τους συνδρομητές σας μπορείτε να χρησιμοποιείσετε την υπηρεσία inNewsletter που παρέχει το innoview.gr. Η εφαρμογή inNewsletter αποτελεί μια easy-to υπηρεσία στοχεύοντας στην κατηγοριοποίηση των επαφών σας και στην εύκολη δημιουργία email-newsletter με στόχο να μπορείτε σε σύντομο χρονικό διάστημα να επιτυγχάνετε την μαζική ενημέρωση των συνδρομητών σας.

Δείτε τα πακέτα που σας προσφέρει το innoview.gr και χρησιμοποιήστε το trial πακέτο δωρεάν