Το email είναι ένας από τους τρόπους επικοινωνίας μέσα από το διαδίκτυο. Γνωρίζατε όμως ότι προϋπήρχε της έναρξης του διαδικτύου; Το email συνεχίζει να υπάρχει παρά την ανάπτυξη των social media. Έτσι, το email marketing είναι ένας καλός τρόπος διαφήμισης.

Καθημερινά βλεπουμε αρκετές διαφημίσεις είτε προϊόντων είτε υπηρεσιών, οπότε πολλές τις προσπερνάμε. Το email marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος διαφήμισης αρκεί να γίνεται με το σωστό τρόπο και να κεντρίσει το ενδιαφέρον του παραλήπτη. Παρακάτω θα δούμε κάποιες φάσεις για τη σωστή οργάνωση της email καμπάνιας.

Φάση 1η
Για να μπορέσετε να δημιουργήσετε μια καμπάνια αποστολής newsletter θα πρέπει αρχικά να έχετε μια λίστα με τα emails των παραληπτών. Ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε αυτή τη λίστα είναι να το ζητάτε μέσω της ιστοσελίδας σας. Όταν κάποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας μπορεί να κάνει εγγραφή στο newsletter σας ώστε να μαθαίνει τα νέα της εταιρείας. Μπορείτε να δελεάσετε τους επισκέπτες να κάνουν εγγραφή προσφέροντας κάποια έκπτωση. Ο πάροχος email υπηρεσίας που θα επιλέξετε θα πρέπει να κάνει συνεχώς ενέργειες ώστε τα email σας να μην αποκλείονται από τους μεγαλύτερους ISPs. Αυτό είναι πολύ σημαντικό καθώς δεν θέλετε τα newsletter που στέλνετε να πηγαίνουν στο φάκελο με τα ανεπιθύμητα.

Φάση 2η
Κάνονοτας email marketing έχετε κάποιες προσδοκίες για την πορεία της ενέργεια σας αλλά και για τα αποτελέσματα που θα φέρει, έτσι ορίζετε κάποιους στόχους. Αν κάνετε σωστά την καμπάνια σας και τακτικά τότε έχετε πολλές πιθανότητες να είναι επιτυχημένη. Για να είναι επιτυχημένη η καμπάνια θα πρέπει να είστε συνεπείς με την αποστολή των newsletter σας καθώς οι παραλήπτες θα το περιμένουν και θα σας θυμούντε. Ωστόσο, μην ξεπεράσετε τα όρια καθώς κάθε παραλήπτης έχει διαφορετικές ανάγκες και οι κανόνες για την συχνότητα αποστολής newsletter δεν υπάρχουν. Στόχος του newsletter σας είναι να καταφέρετε να χτίσετε μια καλή σχέση με τον αναγνώστη / πελάτη και όχι να προσπεράσει το newsletter σας. Κάτι που θα μπορούσε να βοηθήσει είναι να γίνονται στοχευμένες ενέργειες όπως μοναδικές προσφορές. Συνήθως στέλνουμε ένα newsletter όταν θέλουμε να πουλήσουμε κάποια υπηρεσία ή κάποιο προϊόν αυτό όμως δεν είναι σωστό. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να κρατάμε μια σταθερή επικοινωνία με τους πελάτες ή τους εν δυνάμει πελάτες μας. Γενικά, θα πρέπει να υπάρχει συνεχής αποστολή newsletter, μπορείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να δημιουργήσετε κάποια newsletter ενημερωτικού περιεχομένου, τα οποία μπορείτε να χρονοπρογραμματίσετε να αποστέλετε ένα κάθε εβδομάδα ή μήνα, αναλόγως πόσο συχνή θέλετε να είναι η επικοινωνία σας.

Φάση 3η
Όταν κάνουμε μια διαφημιστική καμπάνια μας ενδιαφέρουν τα στατιστικά, για να δούμε πόσο αποτελεσματική είναι και τι πρέπει να βελτιώσουμε. Όλα τα στατιστικά στοιχεία είναι σημαντικά αλλά είναι κάποια που ξεχωρίζουν. Παρακάτω θα τα δούμε αναλυτικά.

  Ποσοστό email που διαβάστηκαν
Το ποσοστό των emails που ανοίγονται είναι αυτό που δείχνει το ενδιαφέρον των παραλήπτων για το newsletter σας. Όσο υψηλότερο είναι αυτό το ποσοστό τόσο πιο θετικό αντίκτυπο έχει η καμπάνια σας.

  Αναλογία κλικ (CTR)
Με τη συγκεκριμένη εγγραφή βλέπουμε τα κλικ που έχουν γίνει στους συνδέσμους που υπάρχουν στο newsletter μας. Αν είναι χαμηλό το ποσοστό σημαίνει ότι δεν είναι αρκετά στοχευμένο ώστε να κεντρίσει το ενδιαφέρον και να περιηγηθεί σε αυτό ο παραλήπτης.

  Διαγραφή επαφών
Οι επαφές που διαγράφονται θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν λιγότερες, διαφορετικά θα πρέπει να κάνετε αρκετή δουλειά για να χτίσετε ένα σωστό newsletter.

Τα στατιστικά των newsletter είναι πολύ σημαντικά, καθώς με την απαραίτητη προσοχή θα σας κατευθύνουν συγκεκριμένα στο λάθος που κάνετε ώστε να το διορθώσετε. Μια πολύ καλή μέθοδος για να είναι αρκετά στοχευμένη και επιτυχημένη η καμπάνια μας είναι να κάνετε διαχωρισμό των επαφών. Παρακάτω θα δούμε κάποια παραδείγματα:

  Λίστα πελατών ανάλογα τις αγορές που πραγματοποιήσανε.
  Ενημερώση προϊόντος (σε σύγκριση με μια λίστα πελατών που πραγματοποίησαν αντίστοιχη αγορά).
  Ενημερωτικό δελτίο (για να προσελκύσετε νέους πελάτες).

Με αυτόν το διαχωρισμό έχετε τη δυνατότητα να κάνετε στοχευμένενη και επιτυχημένη την καμπάνια σας.

Το email marketing είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τη διαφήμιση της επιχείρησης σας. Αν το εκμεταλευτείτε σωστά θα μπορέσετε να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα και να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Το innoview.gr σας παρέχει μια εύχρηστη και αξιόπιστη εφαρμογή το inNewsletter για να ξεκινήσετε εύκολα και απλά τη δική σας email καμπάνια.

Δείτε όλα τα πακέτα της υπηρεσίας inNewsletter που σας παρέχει το innoview.gr.
Δοκιμάστε και εσείς σήμερα την υπηρεσία inNewsletter!