Η αποστολή newsletter για διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών είναι αρκετά δημοφιλής. Αρκετοί επαγγελματίες έχουν στραφεί σε αυτόν τον τρόπο διαφήμισης καθώς είναι αρκετά οικονομικός. Πόσο αποτελεσματικές είναι όμως αυτές οι καμπάνιες σχετικά με το κοινό στο οποίο απευθύνονται;

Για να μπορέσουμε να δούμε το ενδιαφέρον των επαφών μας για την εκάστοτε καμπάνια που πραγματοποιούμε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ετικέτες. Αν λοιπόν χρησιμοποιήσουμε ετικέτες μπορούμε εύκολα να τμηματοποιήσουμε τη λίστα μας. Παραδείγματος χάρη μπορούμε να δούμε ποιές επαφές διαβάζουν συχνά τα newsletters και ποιές όχι. Γνωρίζοντας αυτή τη λεπτομέρεια θα βελτιωθεί η ανάγνωση των newsletter μας. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και άλου είδους ετικές όπου μπορούν να στοχεύουν στην ανάγκη του εκάστοτε πελάτη.

Το innoview.gr σας παρέχει την εφαρμογή inNewsletter όπου μπορείτε να έχετε τη συγκεκριμένη δυνατότητα.

Ακολουθεί την εικόνα για το πως εμφανίζεται ένας αυτοματισμός στην εφαρμογή inNewsletter.



Από το μενού επιλέγετε την κατηγορία "Automations", δημιουργήτε τον αυτοματισμό και έπειτα πάνω δεξία επιλέγετε "Active".

Γνωρίζοντας τα ενδιαφέροντα των επαφών μας μπορούμε να προσαρμόσουμε τα newsletter μας ώστε να είναι πιο στοχευμένα. Ένας πολύ καλός τρόπος για να προσωποποιήσουμε τα newsletters είναι να εναθρρύνουμε το πελατόλόγιο. Πως γίνεται αυτό; Όσο καλύτερα συνειδητοποιούμε και κατανοούμε τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη, τόσο πιο εύκολα θα μπορέσουμε να στοχεύσουμε στις ανάγκες τους και να δώσουμε κίνητρο για ενδιαφέρον των προϊόντων ή των υπηρεσιών μας. Ο ανταγωνισμός είναι τέτοιος που σημαίνει ότι η δουλειά μας πρέπει να είναι τέτοια ώστε να αλληλεπιδρά με το πελατολόγιο μας. Μια τέτοια κίνηση θα έχει ως αποτέλεσμα πιο δελεαστικό περιεχόμενο για αυτούς και καλύτερες δουλειές για εμάς. Κατ' αυτόν τον τρόπο είναι κερδισμένες και οι δύο πλευρές.

Δοκιμάστε την εφαρμογή μας δωρεάν για 14 ημέρες, σήμερα!