Newsletter marketing
Όλα γύρω μας αλλάζουν και εξελίσσονται, έτσι και η αγορά κατευθύνεται προς το online marketing. Μια βασική ενέργεια για το online marketing αποτελεί η αποστολή newsletter. Η αποστολή newsletter αποτελεί ένα πάρα πολύ καλό μέσο για προσέγγιση και διαφήμιση στο online κοινο.

Παρακάτω θα δούμε κάποιες χρήσιμες συμβουλές ώστε να είναι πιο αποτελεσματική η καμπάνια newsletter. Η αποστολή newsletter γίνεται μέσω μιας εφαρμογής. Το innoview.gr σας παρέχει την εύχρηστη και απλή εφαρμογή του inNewsletter, με την οποία μπορείτε να δημιουργείσετε τη δική σας newsletter καμπάνια.

  Χρησιμοποιείστε σήμερα το inNewsletter για τη δική σας newsletter καμπάνια.  

  Συνέπεια και αξιοπιστία
Αν συνήθως στέλνετε newsletter κάθε εβδομάδα θα πρέπει να το τηρείτε πάντα. Δεν πρέπει να ξεφεύγετε, καθώς κανείς δεν θέλει να αισθάνεται ότι τον έχουν ξεχάσει.

  Λύστε απορίες
Το email που εμφανίζεται όταν στέλνετε ένα newsletter θα πρέπει να είναι έγκυρο και να το παρακολουθείτε καθώς μπορεί κάποιος πελάτης να απαντήσει με απορίες. Η απάντηση στο newsletter χτίζει σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες καθώς είναι και ο καλύτερος τρόπος για να έχετε το feedback τους.

  Χρήση έξυπνου θέματος
Για να προσελκύσετε τους αναγνώστες και να διαβάσουν το newsletter σας θα πρέπει να τους κερδίσετε από το θέμα. Το θέμα του newsletter θα πρέπει να είναι ενδιαφέρον για να κινήσει την περιέργεια του αναγνώστη. Επίσης θα πρέπει να φαίνεται και η εταρεία σας ως αποστολέας του newsletter και όχι γενικοί τίτλοι που ίσως θεωρηθούν και spam.

  Απλός σχεδιασμός
Οι περισσότεροι αφιερώνουν ελάχιστο χρόνο στα newsletter που λαμβάνουν. Για να είναι ενδιαφέρον χωρίστε το περιεχόμενο σε ενότητες, προσθέστε εικόνες ακόμη και κουμπιά που θα οδηγούν στην ιστοσελίδα σας. Μην ξεχνάτε ότι αυτό που θέλετε να επιτύχετε είναι η διαφήμιση μέσω του newsletter σας και κατ' επέκταση η πώληση.

  Ενημέρωση και πληροφορία
Οι περισσότεροι αναγνώστες έχουν αναφέρει ότι θέλουν σε ένα newsletter να ενημερώνονται με σχετικό, χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο(π.χ. συμβουλές, δημοσιέυσεις απο το blog σας, κ.α.).

Οι καμπάνιες newsletter δεν πρέπει να περιέχουν μόνο προσφορές καθώς δεν πρέπει να ταυτίζονται με την πώληση. Στόχος σας θα πρεπεί να είναι η δημιουργία ισχυρών δεσμών με τους πελάτες σας κάτι το οποίο θα έχει θετικά αποτελέσματα τόσο στις πωλήσεις όσο και στις σχέσεις με τους πελάτες σας. Η καλή σχέση με έναν πελάτη θα έχει ως αποτέλεσμα να σας συστήσει και σε κάποιο φίλο ή γνωστό, με αυτόν τον τρόπο θα αυξηθεί η πελατειακή σας βάση.

Χρησιμοποιείστε και εσείς το inNewsletter από το innoview.gr για να δημιουργήσετε τη δική σας nesletter καμπάνια!