Κάθε ένας από εμάς έχει πλέον ένα κινητό τηλέφωνο ή κάποιοι και δύο, όπου πιθανότατα η μία συσκευή είναι smartphone. Η επιλογή διαφήμισης μέσω μηνυμάτων SMS εξακολουθεί να συμβάλει σε μεγάλο ποσοστό της αγοράς σε σχέση με κάθε άλλο εργαλείο διαφήμισης μέσω κινητού.

Κατά μέσο όρο οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας είναι 7,4 δισεκατομμύρια όπου σχεδόν οι μίσες είναι σε συσκευή τηλεφώνου η οποία δεν είναι smartphone. Αυτό σημαίνει ότι τα SMS απευθύνονται σε μεγαλύτερο κοινό απο οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μαζίκης διαφήμισης σε κινητή συσκευή. Πολλοί όμως είναι και αυτοί που έχουν παραπάνω απο μια σύνδεση κινητού, αυτό σημαίνει ότι ο αριθμός των συνδέσεων υπερβαίνει τον αριθμό των μοναδικών χρηστών, όπου μοναδικοί χρήστες είναι τα 4,9 δισεκατομμύρια. Οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας έχουν φθάσει να καλύπτουν το ποσοστό του 90% του παγκόσμιου πληθυσμού με δίκτυα 2G (GSM / EDGE) και μόνο το 65% με δίκτυα 3G(WCDMA).

Παρακάτω θα δούμε κάποια στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη διαφήμιση μέσω SMS.

Χρήση των SMS
 Οι επιχειρίσεις πραγματοποιούν το 16% της ανταλλαγής μηνυμάτων SMS στον κόσμο, οι οποίες το κάνουν για διαφημιστικούς και ενημερωτικούς λόγους. Η ανάγνωση τέτοιου είδους SMS είναι αρκετά υψηλή καθώς το 82,1% αναφέρει ότι ανοίγει τα μηνύματα που λαμβάνει.
 Αρκετοί είναι αυτοί που έχουν το κινητό τους σχεδόν συνέχεια μαζί τους, καθώς επίσης αρκετοί είναι αυτοί που δηλώνουν ότι το πρώτο πράγμα που κάνουν το πρωί είναι να ασχολούνται με το κινητό τους.

Στατιστικά ανα φύλλο
 Οι άντρες χρησιμοποιούν περισσότερο τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας σε σχέση με τις γυναίκες. Ωστόσο οι γυναίκες ενδιαφέρονται περισσότερο για επικοινωνία μέσω SMS με επιχειρήσεις, όπως να ενημερωθούν για ειδικές προσφορές. Η διαφορά του ποσοστού είναι αρκετά μεγάλη καθώς αναλογεί στο 83% των γυναικών έναντι 68% των ανδρών καταναλωτών. Αλλά, το 78,7% των γυναικών είναι πιθανό να μη διαβάσουν ένα SMS που θα λάβουν έναντι 85,7% των ανδρών οι οποίοι θα ανοίξουν το μήνυμα.
 Ποσοστό 48% καταναλωτών και των δύο φύλλων θα προτιμούσε να έχει την επιλογή να εξυπηρετηθεί από μία εταιρεία μέσω γραπτών μηνυμάτων.

Αντίληψη των πελατών
 Το 64% των καταναλωτών πιστεύει ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα μηνύματα SMS ως τρόπο ενημέρωσης των πελατών πιο συχνά από ότι σήμερα κάνουν. Την προσοχή του 70% των καταναλωτών κερδίζει η χρήση μηνυμάτων SMS από έναν οργανισμό.
 Τέσσερις λόγοι επιλογής ενημέρωσης μέσω SMS των καταναλωτών για μια μάρκα:
    • Κουπόνια ή προσφορές (77%)
    • Προσωπικές ενημερώσεις (50%)
    • Oυσιαστικό περιεχόμενο (33%)
    • Δεν χρειάζεται να επισκεφθείτε μια φυσική τοποθεσία για πληροφορίες (31%)
 Μόνο το 17% θεωρεί ότι τα SMS που αποστέλλονται από τις εταιρείες είναι ενοχλητικά.

Χρήση του SMS marketing
Το 89% των εμπόρων που χρησιμοποιούν το SMS marketing έκρινε αποτελεσματική τη μέθοδο. Ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης του 82% των εμπόρων ανέφεραν ότι σχεδιάζουν να αυξήσουν ή να διατηρήσουν τις δαπάνες τους για το SMS marketing την επόμενη χρονιά.

Μια καμπάνια SMS marketing είναι πιο αποδοτική όταν ενσωματωθεί σε μια συνολική στρατηγική marketing.
Δείτε τις υπηρεσίες SMS που σας παρέχει το innoview.gr!