Ο σύμμαχος σου στις νέες τεχνολογίες

Όταν γίνεται λόγος για τη διαμόρφωση της στρατηγικής του online marketing της επιχείρησης ή του εκάστοτε brand, δύο είναι τα πιο δημοφιλή εργαλεία που χρησιμοποιούνται και ένα το βασικό ερώτημα: "Διαφήμιση στο Facebook ή στο Google;".

Η Google έχει καθιερωθεί ως η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης. Οι ατέρμονες αναζητήσεις που πραγματοποιούνται καθημερινά αποτελούν μία τεράστια πηγή πληροφόρησης, που καθιστά την πληρωμένη διαφήμιση διαμέσου των αποτελεσμάτων των αναζητήσεων, εξαιρετικά αποτελεσματική στην προσέλκυση πελατών και την αύξηση των πωλήσεων. Από την άλλη μεριά, τα τελευταία χρόνια η διαφήμιση στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδικότερα στο facebook, έχει αυξηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό εξαιτίας της δημοτικότητά τους.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που εντοπίζονται για κάθε μία από τις δύο πλατφόρμες.

Google AdWords

Δυνατότητα λεπτομερής παρακολούθησης της καμπάνιας.
Υψηλή δυνατότητα απήχησης.
Πλήρης έλεγχος του ημερήσιου προϋπολογισμού και του κόστους ανά κλικ (Cost Per Click).
Κατευθυνόμενη διαφήμιση ανάλογα την περιοχή, την ώρα, την ημέρα κ.α.
Απευθύνεται σε αυτούς που έχουν εμφανίσει κάποιο ενδιαφέρον,αποτελούν δηλαδή εν δυνάμει πελάτες και με υψηλή πιθανότητα να αυξήσουν το conversion rate.

Εάν η διαμόρφωση της καμπάνιας γίνει με λανθασμένο τρόπο, μπορεί να αποφέρει υψηλό κόστος.
Η διαμόρφωση και διαχείριση των AdWords απαιτεί αρκετό χρόνο.
Ο διαφημιστικός χώρος προβολής είναι αρκετά περιορισμένος. Όλοι έχουμε παρατηρήσει κατά τη διάρκεια των αναζητήσεών μας στη google, ότι κάθε αποτέλεσμα δε διαθέτει περισσότερες από δυο τρεις γραμμές κειμένου.
Δεν μπορούν να συμπεριληφθούν εικόνες, βίντεο εκτός και αν γίνεται παράλληλη χρήση άλλον μέσων διαφήμισης της Google, όπως το youtube.
Η μεγάλη πλειοψηφία του κοινού που καταλήγει να προσελκύσει μπορεί να είναι άσχετη με το κοινό στο οποίο θέλει να απευθυνθεί η διαφημιστική ενέργεια και κατεπέκταση να καταληγεί αναποτελεσματική.

Facebook Ads

H παρακολούθηση της απήχησης και της κινητικότητας της διαφήμισης γίνεται άμεσα και εύκολα.
Πλήρης έλεγχος του ημερήσιου προϋπολογισμού και του κόστους ανά click.
Άμεση απόδοση της επένδυσης. Εύκολα μπορείτε να αντιληφθείτε το κόστος (cost per conversion) και να αντιληφθείτε το κέρδος της καμπάνιας.
Υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες στοχοποίησης και κατ’ επέκταση διαμόρφωσης του κοινού στο οποίο απευθύνεται η διαφημιστική καμπάνια. Για παράδειγμα, πόλεις, περιοχές, ηλικία, “likes”/ενδιαφέροντα και άλλα δημογραφικά χαρακτηριστικά.
Προωθεί τους ανθρώπους προς την αγοραστική διαδικασία, πριν ακόμη έρθει η συνειδητοποίηση της ανάγκης τους.
Χρήση εικόνων, βίντεο και άλλων διαδραστικών μέσων, που προσελκύουν την προσοχή.
Πολύ χαμηλό κόστος ανά κλικ (Cost Per Click).

Εάν η διαμόρφωση της καμπάνιας γίνει με λανθασμένο τρόπο, μπορεί να αποφέρει υψηλό κόστος.
Όταν οι επιχειρηματικές δραστηριότητες εμφανίζουν κάποιο περιορισμό, όπως για παράδειγμα γεωγραφικό, η διαφήμιση μέσω το Facebook δεν ενδείκνυται.
Δεν υπάρχει δυνατότητα στόχευσης της διαφήμισης και παρακολούθησής της σε συγκεκριμένες ώρες μέσα στην ημέρα ή σε συγκεκριμένες ημέρες μέσα στην εβδομάδα.
H προσέλκυση των εν δυναμει πελατών χωρίς να έχει δείξει ένα αρχικό ενδιαφέρον, δημιουργεί μία πιθανότητα μείωσης του ρυθμού μετατροπής πραγματικών πωλήσεων (conversion rate).

Η αλήθεια, για το πια θα ήταν η καλύτερη επιλογή μεταξύ διαφήμισης στο Google και διαφήμισης μέσω Facebook, βρίσκεται κάπου στη μέση και είναι προσανατολισμένη στην ιδιαιτερότητα της κάθε επιχείρησης και τους επιχειρηματικούς στόχους που έχει θέσει.

Εκτός όμως από τους παραπάνω τρόπους διαφήμισης και άλλες λύσεις εμφανίζουν ιδιαίτερη άνθιση. Η μαζική αποστολή μηνυμάτων sms και newsletters προσφέρουν έναν εξαιρετικό τρόπο αμεσης επικοινωνίας μεταξύ πελατών και επιχείρησης.


Ενημερωθείτε για τις υπηρεσίες που προσφέρει το innoview.gr στη μαζική αποστολή sms και newsletter.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ενημερωθείτε για τα νέα μας μέσω RSS Feed  

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Δείτε τις προσφορές του innoview.gr σε ένα πλήθος υπηρεσιών του και διαλέξτε εκείνη που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.


ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

Ενημερωθείτε για τα νέα του innoview.gr

Ενημερωθείτε για την κατάσταση υπηρεσιών του innoview.gr

Περισσότερα...