Ο σύμμαχος σου στις νέες τεχνολογίες



Ενώ η τεχνολογία της αποστολής σύντομων γραπτών μηνυμάτων μέσω κινητών τηλεφώνων, είχε κάνει ήδη την εμφάνισή της στα μέσα της δεκαετίας του 1990, εξακολουθεί να αποτελεί σήμερα έναν από τους πιο δημοφιλής τρόπους επικοινωνίας.

Λόγοι όπως η οικονομία και η ευχρηστία, οδηγούν εκατομμύρια χρήστες να αποστέλλουν χιλιάδες μηνύματα το λεπτό. Ο τομέας του Μάρκετινγκ δε θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος και να αφήσει ανεκμετάλλευτο έναν τόσο διαδεδομένο τρόπο επικοινωνίας. Ακόμη όμως και σε αυτήν την περίπτωση για να έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε μία αποτελεσματική ενέργεια προώθησης, πρέπει να τηρούμε κάποιες βασικές αρχές, μερικές εκ των οποίων παρουσιάζονται παρακάτω.

Συντομία, ακρίβεια και αμεσότητα.

Αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία μιας εκστρατείας μηνυμάτων. To περιεχόμενο ενός μηνύματος sms μπορεί να έχει έκταση μέχρι 160 χαρακτήρες. Το μέγεθος του μηνύματος πρέπει να είναι περιορισμένο, αλλά ταυτόχρονα νοηματικά ολοκληρωμένο και σαφές.

“Κάθε Δευτέρα 50% έκπτωση σε όλα τα προϊόντα μας! Κάντε την αγορά σας τώρα!”

Πολλές φορές η χρήση συντομογραφιών που χρησιμοποιούνται από τα άτομα μικρότερης ηλικίας στο καθημερινό «chating», μπορεί να αποδίδουν το νόημα του λεκτικού που θέλουμε να προωθήσουμε, αλλά υστερούν σε επαγγελματισμό, σοβαρότητα και κύρος.

Οριοθέτηση και προσδιορισμός του κοινού στο οποίο απευθύνεσαι.

Συχνά παρατηρείται το φαινόμενο πολλοί να λαμβάνουν μηνύματα και προσφορές που δεν αποτελούν αντικείμενο ενδιαφέροντος για εκείνους. Η επιλογή του σωστού “ακροατηρίου” συμβάλλει καθοριστικά στην επιτυχία και την αποδοχή της εκάστοτε καμπάνιας μηνυμάτων. Προκειμένου να αναστραφεί αυτό το αρνητικό κλίμα θα πρέπει να εξασφαλιστεί μία σύνδεση μεταξύ του αποστολέα και του παραλήπτη. Παράδειγμα αποτελεί η χρήση δημογραφικών στοιχείων, καθώς και στοιχείων που σχετίζονται με τον παραλήπτη του μηνύματος (πελατολόγιο, πωλήσεις, προτιμήσεις αγοράς). Με αυτόν τον τρόπο, θα υπάρχει μία σύνδεση μεταξύ του κοινού-στόχος και των προωθητικών ενεργειών.

Χρόνος.

Δύο είναι οι βασικοί άξονες στους οποίους πρέπει να κινηθείτε και να λάβετε σοβαρά υπόψιν. Αρχικά, η επιλογή της χρονικής στιγμής μέσα στην ημέρα, καθώς και της ημέρας που επιλέγετε να πραγματοποιηθεί η αποστολή της καμπάνιας είναι σημαντική για την επιδίωξη όσο το δυνατό μεγαλύτερης ανταπόκρισης. Προκειμένου να επιτύχετε την καλύτερη χρονική περίοδο για την αποστολή θα πρέπει να δοκιμάσετε διαφορετικές ημέρες, καθώς και διαφορετικές ώρες μέσα στην ημέρα. Με τον καιρό και καθώς θα πληθαίνουν τόσο οι καμπάνιες, όσο και τα δεδομένα, θα έχετε τη δυνατότητα να κάνετε μία πιο αποτελεσματική επιλογή.

“Κάντε δικιά σας τώρα την καινούργια μας πρόταση. Η προσφορά θα είναι διαθέσιμη μέχρι αύριο!”

Η χρήση ενός περιορισμένου χρονικού ορίζοντα αναγκάζει τον εκάστοτε αγοραστή να βασίσει τις αποφάσεις του, σε ένα βραχυπρόθεσμο ορίζοντα. Ο τρόπος αυτός επικοινωνίας εμφανίζεται ιδιαίτερα αποτελεσματικός.

Δείτε και εσείς σήμερα τα πακέτα bulk sms του innoview.gr και βγείτε και εσείς κερδισμένοι!

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ενημερωθείτε για τα νέα μας μέσω RSS Feed  

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Δείτε τις προσφορές του innoview.gr σε ένα πλήθος υπηρεσιών του και διαλέξτε εκείνη που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.


ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

Ενημερωθείτε για τα νέα του innoview.gr

Ενημερωθείτε για την κατάσταση υπηρεσιών του innoview.gr

Περισσότερα...